Meest gestelde vragen

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verstuurd?

Bestelt u op een werkdag voor 15.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen te bezorgen. Door omstandigheden kan dit soms verschillen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u direct een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om uw bestelling keurig in te pakken en te versturen. 

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

Bij Mivalo.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product en dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging. Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn artikelen retourneren?

U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. Let wel op dat uw retourzending aan onze retourvoorwaarden voldoet. 

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina 'Retourvoorwaarden'.
Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wanneer u aan alle retourvoorwaarden voldoet en u kunt aantonen dat de retourzending binnen 14 dagen na herroeping aan ons is teruggestuurd, heeft u recht om het aankoopbedrag terug te ontvangen. Niets is zo vervelend om lang te moeten wachten. Daarom storten wij uw aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping van uw retourzending terug op uw bank-, PayPal of creditcardrekening. Wij mogen wel wachten met terugbetalen totdat wij de goederen terug hebben ontvangen of u heeft aangetoond de goederen te hebben teruggezonden.
 
Het bedrag krijgt u teruggestort op de rekening die u heeft gebruikt om de betaling te voldoen, tenzij u ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Hier zullen nooit extra kosten voor u aan zijn verbonden.

 

 

Heeft u een andere vraag, neem dan contact met ons op via de mail info@mivalo.nl . Wij helpen u graag verder!